
-
SpeedBox Tracker for Brose/Specialized GPS sekimo įrenginys dviračiams
Įprasta kaina €209,00 EURĮprasta kainaVieneto kaina / per -
Elektrinio dviračio GPS sekimo įrenginys dviračiams BikeTrax
Įprasta kaina €199,00 EURĮprasta kainaVieneto kaina / per -
SpeedBox 3.0 for Brose
Įprasta kaina €199,00 EURĮprasta kainaVieneto kaina / per -
SpeedBox 1.0 for Bafang (3 pin connector)
Įprasta kaina €145,00 EURĮprasta kainaVieneto kaina / per -
Gera kaina
SpeedBox 2.1 for Giant
Įprasta kaina €135,00 EURĮprasta kainaVieneto kaina / per€189,00 EURIšpardavimo kaina €135,00 EURGera kaina -
Gera kaina
SpeedBox 1.0 for Impulse EVO RS
Įprasta kaina €129,00 EURĮprasta kainaVieneto kaina / per€189,00 EURIšpardavimo kaina €129,00 EURGera kaina -
Gera kaina
SpeedBox 1.0 for Brose Specialized
Įprasta kaina €125,00 EURĮprasta kainaVieneto kaina / per€169,00 EURIšpardavimo kaina €125,00 EURGera kaina -
SpeedBox 1.3 for Shimano (EP8)
Įprasta kaina €215,00 EURĮprasta kainaVieneto kaina / per -
SpeedBox 1.2 for Shimano (E8000, E7000, E6100, E5000)
Įprasta kaina €215,00 EURĮprasta kainaVieneto kaina / per -
SpeedBox 2.0 for Yamaha (PW-X, SE, ST, TE, CE, X2)
Įprasta kaina €185,00 EURĮprasta kainaVieneto kaina / per -
SpeedBox 3.0 for Bosch (taip pat ir Gen4)
Įprasta kaina €170,00 EURĮprasta kainaVieneto kaina / per

Ką iš tikrųjų reiškia „tiuningas“?
Naudojant vadinamuosius „tiuningo raktus“, taip pat naudojant lustų derinimą, galima padidinti maksimalų „eBike“ greitį naudojant variklio teikiamą palaikymą. Teisiškai kalbant, tas, kuris manipuliuoja pedelec ir viršija faktinę 25 km/h atramos ribą, nebevaldo elektrinio dviračio, kurio statusas yra lygiavertis nemotorizuoto dviračio statusui, o važiuoja mopedu ir keliaudamas turi laikytis atitinkamų reikalavimų. viešieji keliai!
Rizika: rizika kyla dėl to, kad derinimo rinkiniai ir kiti manipuliavimo būdai gali sugadinti elektros ar variklio sistemą ir patį dviratį. Jei nelaimingas atsitikimas įvyksta dėl derinimo, tai gali sukelti didelių atsakomybės išlaidų ir baudžiamojo persekiojimo. Jūs rizikuojate prarasti savo garantiją ir pripažinti negaliojančias savo pretenzijas dėl garantijos.
Speedbox - elektrinio dviračio tuningas
-
Kas yra SpeedBox?
Tikrai jau pastebėjote, kad važiuojant elektriniu dviračiu didesniu nei 25 km/h greičiu, jūsų elektrinio dviračio variklis automatiškai išsijungia dėl greičio ribojimo. Jei norite panaikinti elektrinio dviračio greičio ribą, nėra nieko lengviau, kaip įdiegti tiuningo dalį, kuri pašalina šį greičio apribojimą. Galite pasiekti didesnį greitį, o viską riboja tik pedalų minimo greitis. Mūsų patirtis rodo, kad su SpeedBox tuningu galima važiuoti iki 40 km/h, 50 km/h ir net virš 60 km/h ir tai jau yra tinkamas greitis! -
Kaip veikia elektrinio dviračio derinimas?
Visų rūšių elektriniai dviračiai su vidutine pavara turi 25 km/h greičio apribojimą, kuris nustatomas jų gamybos metu. Variklis paprastai išsijungia tokiu greičiu. Įdiegę „SpeedBox“ lustą galite lengvai pašalinti šį nemalonų greičio apribojimą ir pagreitinti savo dviratį. Tada didžiausias jūsų dviračio greitis priklausys tik nuo pedalo minimo dažnio, kad galėtumėte iki galo mėgautis važiavimo įspūdžiais.
-
Kaip greitai galiu važiuoti su savo elektriniu dviračiu?
Ar „SpeedBox“ riboja 50 km/h arba 99 km/h greitis?
Tai priklauso nuo tiuningo lusto. Derindami elektrinį dviratį naudodami „SpeedBox 1.0“, galite pasiekti iki 50 km / h greitį. Naujasis derinimo lustas – SpeedBox 2.0 neturi jokių greičio apribojimų. Jį naudojant jus riboja tik pedalų minimo dažnis ir žvaigždžių dydis. Mūsų patirtis rodo, kad galima važiuoti iki 40 km/h, 50 km/h ir net daugiau nei 60 km greičiu. Tą patį našumą gali pasiekti elektriniai dviračiai su SpeedBox PLATINUM ir SpeedBox B-Tuning lustais.
Tikras važiavimo malonumas
Kadangi originali įranga teikia didžiausią malonumą ir mums svarbu saugumas, „Bosch eBike Systems“ esame įsipareigoję atsakingai važiuoti eBike pagal įstatymus ir reglamentus. Juk pedelec derinimas yra rizikingas verslas: tiuninguotų eBike naudojimas viešuosiuose keliuose gali sukelti ne tik techninių problemų, bet ir rimtų teisinių pasekmių.
Teisiniu požiūriu pedelekai, kurių atraminė galia siekia iki 25 km/h ir variklis, kurio nuolatinė vardinė galia siekia iki 250 vatų, prilygsta dviračiams. Dėl to eBike savininkams nereikia jokio papildomo draudimo, registracijos numerio ar vairuotojo pažymėjimo, jiems leidžiama važiuoti dviračių ir miško takais – tikra premija! Kiekvienas yra suinteresuotas išlaikyti šį statusą, jei norime naudotis tomis pačiomis teisėmis ir laisvėmis kaip ir kiti dviratininkai. Tuning eBikes kelia pavojų šiai situacijai – ir tai liečia mus visus!
„Daugumai klientų ir prekiautojų rizika ir pavojai, su kuriais jie susiduria, nėra visiškai aiškūs, taip pat nėra aiškios pasekmės, su kuriomis jie gali susidurti.
Zweirad-Industrie-Verband (ZIV – dviračių pramonės asociacija)

eBike Tuning -pavojinga ir rizikinga!

Elektrinių dviračių standartas EN 15194
Taisyklės, nustatytos standarte EN 15194:2017, yra skirtos sukurti vienodą Europos standartą, skirtą elektriniams dviračiams (EPAC dviračiams), kuris apima visus susijusius komponentus. Įsigijus EN 15194:2017 standartą atitinkantį eBike, pirkėjas garantuoja, kad elektrinis pavaros blokas ir kiti komponentai atitiks minimalius šio Europos standarto reikalavimus ir kad šie komponentai tinkamai veiks kartu. Be to, EN 15194:2017 numato, kad turi būti įgyvendintos veiksmingos priemonės, kurios užkirstų kelią bet kokiai tikėtinai manipuliacijai (pvz., didžiausio greičio reguliavimui) arba jas kompensuotų.
Geros priežastys nederinti eBike
Derinimas nėra tik trivialus nusikaltimas Tuningas pažeidžia įstatymus, dėl to nėra jokių abejonių! Daugelis žmonių nesuvokia, kad sureguliuotų elektrinių dviračių naudojimas viešuosiuose keliuose gali sukelti ne tik techninių problemų, bet ir rimtų teisinių pasekmių. kad pedelekai su atrama iki 25 km/h ir vardine nuolatine variklio galia iki 250 vatų pagal įstatymą yra prilyginami dviračiams, todėl jiems nereikia transporto priemonės draudimo, valstybinio numerio ženklo ar vairuotojo pažymėjimo. Tuning pakeičia šią būseną, nes sureguliuotas eBike paprastai laikomas mopedu. Be kita ko, žmonės, vairuojantys mopedą neturėdami tinkamo civilinės atsakomybės draudimo, valstybinio numerio ar vairuotojo pažymėjimo, gresia baudomis arba įkalinimu ir galbūt civilinėmis pasekmėmis, tokiomis kaip atsakomybė už asmens sužalojimą, jei įvyktų nelaimingi atsitikimai. Be to, yra rizika, kad pirkėjai gali prarasti esamas garantijas ir garantijas, taikomas Bosch eBike sistemai ir kitiems dviračio komponentams, jei jų el. dviračiai bus sureguliuoti.

„Mums svarbu, kad elektriniai dviračiai – kitaip tariant pedelec, kurių maksimali atrama iki 25 km/h – ir ateityje būtų priskiriami dviračiams su visomis su tuo susijusiomis teisėmis ir pareigomis. Turime saugoti ir išsaugoti šį statusą, kad dviratininkai ir toliau galėtų mėgautis elektriniu užpakaliniu vėju“, – Clausas Fleischeris, „Bosch eBike Systems“ generalinis direktorius.
Specialized varikliai
E-dviračių pasaulyje JAV įmonė Specialized – viena didžiausių dviračių gamintojų pasaulyje – yra gerai žinoma dėl itin aukštos kokybės ir galingų elektrinių kalnų dviračių (E-MTB). Įdomu tai, kad Specialized daugumą e-dviračių komponentų kuria pati, tačiau variklių pavaroms naudoja vokiečių gamintojo Brose technologiją, kuri papildomai optimizuojama Specialized sukurta programine įranga.
Ekspertų teigimu, Brose varikliai išsiskiria itin natūraliu važiavimo pojūčiu, todėl nenuostabu, kad daugelis tuningavimo įrankių, skirtų Brose varikliams, yra suderinami ir su Specialized e-dviračiais.
Populiariausi Specialized e-dviračių modeliai
Tikra klasika tapo „Specialized Levo“ modelių serija – tai aukščiausios klasės elektriniai kalnų dviračiai. „Specialized Turbo Levo“ su pilna amortizacija turi puikią reputaciją šioje srityje, o „Specialized Kenevo“ modeliai buvo sukurti naudoti ypač sudėtingose trasose. Šios serijos laikomos vienomis geriausių rinkoje.
Specialized variklių ypatybės
Vienas svarbiausių Specialized variklių bruožų – vietoje grandinės naudojamas diržas, todėl variklis veikia tyliai ir su minimaliomis vibracijomis. Be to, išmanus algoritmas, atsižvelgiantis į sukimosi dažnį ir greitį, užtikrina sklandų ir tolygų pagalbos režimą. Dėl atskirtos pavaros tarp alkūninio veleno ir variklio, važiuojant be pagalbos arba viršijus 25 km/h greitį, nejuntamas padidėjęs pasipriešinimas.
Svarbiausi Specialized E-MTB varikliai
• Specialized 1.3 Custom RX Trail
90 Nm / maks. galia 450 W / Turbo režimo pagalba iki 380 % / svoris 3,4 kg
Naudojamas modelyje: Specialized Turbo Levo Hardtail
Paremtas: Brose Drive S
• Specialized 2.1 Custom RX Trail
90 Nm / maks. galia apie 460 W / Turbo režimo pagalba iki 410 % / svoris 3,0 kg
Naudojamas modeliuose: Specialized Kenevo, S-Works, Turbo Levo
Paremtas: Brose Drive S Mag
• Specialized SL 1.1
35 Nm / maks. galia 240 W / Turbo pagalba iki 100 % / svoris 1,9 kg
Naudojamas modelyje: Specialized Levo SL
Ar galima optimizuoti Specialized e-dviračių variklius?
Taip, Specialized / Brose e-dviračiams jau sukurta daug efektyvių tuningavimo sprendimų. Naudodamiesi šiomis priemonėmis galite pašalinti numatytą greičio ribojimą ir išnaudoti visą šių galingų variklių potencialą.